Skip to main content

PRODUK PENJAGAAN KULIT YOUTH

PRODUK PENJAGAAN KULIT YOUTH 




Adakah anda bersedia untuk kelihatan muda sebagaimana anda merasainya dari dalam.

JOM mulakan sekarang !!!



YOUTH dengan tag line "LOOK YOUNGER LONGER" adalah produk penjgaan kulit terbaru yang dihasilkan oleh shaklee. Produk penjagaan kulit YOUTH ini direka untuk memastikan dunia melihat kita sebagaimana kita melihat diri sendiri. Untuk kekal muda sama seperti apa yang kita rasa. Shaklee menjanjikan produk ini bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit anda menjadi lebih muda.





Poduk penjagaan kulit YOUTH yang terdiri dari YOUTH Complex dibangunkan secara klinikal oleh pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa. Indeks usia kulit memberikan cara berasaskan fakta dan klinikal untuk membuktikan kesan YOUTH terhadap penampilan dan usia kulit. Keputusannya adalah luar biasa. 100% para wanita mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda dengan penambahbaikan hanya dalam 7 hari, dan dengan penggunaan berterusan, 2/3 telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad lebih muda.




Produk penjagaan kulit YOUTH menawarkan produk yang dicipta secara harmoni dengan alam semulajadi malah dibuktikan secara klinikal. Kesemua produk shaklee direka dan dihasilkan tanpa bahan kimia yang merbahaya dan tiada bahan-bahan yang mungkin dipersoalkan seperti produk lain. Sebanyak lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak dan bendasing pada setiap bahan botanikal. Shaklee juga telah menjalankan lebih daripada 100000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan yang produk shaklee adalah selamat. 




Produk penjagaan kulit YOUTH adalah sebuah revolusi, dengan 8 paten dan paten-diproses, setiap produk penjagaan kulit YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan. 




Bahan utama YOUTH adalah:

1) Muscadine Grape
Polifenol muscadine grape yang dalam proses paten melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

2) Lotus Japonicus
Membantu mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Gabungan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract membantu membekalkan banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.

3) Apple Stem Cell Extract
Kajian menunjukan bahawa ia mampu mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit agar kulit kelihatan lebih muda. Selain itu, ia juga dapat mengekalkan seta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

4) Schisandra Chinensis Fruit Extract
Secara tradisionalnya ia adalah herba yang digunakan di China, Korea dan Jepun untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Herba ini sesuai untuk semua jenis kulit menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semujadi dan antioksidan.

5) Vital Repair Complex
Ianya mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin- vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakan kulit dan menggalakan tumbesaran sel sihat.





Berbeza dari produk penjagaan kulit yang lain, teknologi canggih produk penjagaan kulit YOUTH bukan sahaja menangani penuaan di permukaan, malah ia bertindak pada sel tkuli anda. Selain menyediakan manfaat perlindungan dan pembaikan, YOUTH juga menyokong fungsi penting sel yang dapat memulihkan keremajaan dan seri wajah. YOUTH mengandungi 10kali ganda kepekatan YOUTH Complex yang dalam proses paten, Youth Activating serum adalah antara produk penting dalam koleksi YOUTH. Membantu mempercepatkan pembaharuan sel kulit sebanyak 10kali.


Testimoni-testimoni kulit wajah yang lebih berseri dan muda membuktikan produk penjagaan kulit YOUTH sememangnya berkesan.


ANDA BERMINAT dengan YOUTH??? 
Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Inshallah bermula bulan MAc 2018 produk penjagaan kulit YOUTH akan ada di pasaran shaklee Malaysia. 
JOM order/pre-order YOUTH dengan saya AESYRIN RUSHDAN Pengedar shaklee kulim dan butterworth call atau whatsapp di 0134366080 atau personal massage di Fb/Ig Aesyrin Rushdan atau email di aesyrinrushdan@gmail.com 

Comments

Popular posts from this blog

Kelebihan Coenzyme Q10 yang perlu diketahui

KELEBIHAN COENZYME Q10 YANG PERLU DIKETAHUI Masih ramai yang belum mengetahui kelebihan Coenzyme Q10 terhadap tubuh kita. Coenzyme Q10 ini secara semulajadinya dihasilkan oleh tubuh kita tetapi dengan meningkatnya usia gaya hidup seharian kita jumlah Coenzyme Q10 dalam badan kita akan berkurang . Bermula seawal umur 20, penghasilan Coenzyme Q10 dalam badan kita akan berkurang. Selain itu, penggunaan ubat golongan statin yang digunakan untuk menurunkan kolesterol dalam badan akan mengurangkan penghasilan Coenzyme Q10 sebanyak lebih kurang 40%. Tahukah anda untuk memastikan kita mendapat 100mg Coenzyme Q10, kita perlu mengambil: 3 kg daging merah atau 100 cawan brokoli yang direbus atau 100 sudu makan minyak canola atau 3.3 kg mentega kacang atau 100 mg suplemen CoQ10 Disini saya senaraikan 5 kelebihan Coenzyme Q10 yang perlu diketahui umum 1. Coenzyme Q10 membantu memberikan tenaga kepada tubuh Peningkatan Coenzyme Q10 dalam badan akan membantu meningkatkan ten

KEBAS-KEBAS, PUNCANYA DAN CARA MENGATASI

"Doktor saya sejak akhir-akhir ini ada masalah kebas-kebas, rimas rasanya. Kenapa ya?  Saya dah periksa gula, Alhamdulillah tak tinggi pun"           Saya sering dapat pesakit yang datang dengan masalah kebas-kebas. Ada yang datang dan telah disahkan bebas dari penyakit-penyakit kronik seperti kencing manis, ada juga yang datang kerana masalah kebas akibat penyakit-penyakit tertentu. Hari ini, saya ingin kongsikan dengan anda semua mengenai kebas dan cara mengtasi masalah kebas.           Kebas merupakan satu keluhan yang hampir semua orang pernah rasa, secara saintifiknya ia dikenali sebagai paresthesia iaitu satu perasaan seperti panas atau seperti dicucuk-cucuk. Biasanya terjadi di hujung anggota badan seperti tangan, lengan dan kaki. Kebas boleh terjadi secara tiba-tiba dan biasanya tidak sakit. Kebiasaannyan, kebas berlaku apabila adanya tekanan yang lama diberikan kepada saraf. Biasanya apabila tekanan itu dialihkan rasa kebas itu akan segera berkurang da

SENDI IBU JARI SAKIT APABILA DIGERAKKAN - De Quervain's Tendinosis

Pernahkah anda alami sakit pada sendi ibu jari ketika ibu jari digerakkan? Apa yang berlaku? Jom kita belajar! Apa itu De Quervain's tendinosis? Ia berlaku apabila tendon dan selaput tendon (synovium) di bahagian ibu jari mengalami keradangan dan membengkak menimbulkan kesakitan di kawasan ibu jari bahagian pergelangan tangan. Sakit dirasai ketika menggenggam atau menggerakkan sendi pergelangan tangan. Apa itu tendon? Tendon merupakan satu struktur yang penting kerana ia menyambungkan diantara otot dan tulang. Tendon diselaputi oleh selaput tendon yang dinamakan synovium. Synovium membantu tendon untuk bergerak dengan senang. Sekiranya synovium atau tendon mengalami keradangan dan membengkak, kesakitan akan timbul apabila digerakkan. Penyebab De Quervain's tendinosis. Penyebab utama adalah penggunaan yang berlebihan. Biasanya berkait dengan aktiviti yang melibatkan pergerakkan ibu jari yang berlebihan contohnya main game, main playstation. Saya pernah didatang